İtalyan La Stampa gazetesinde yayımlanan habere göre, Pensylvania ve Rochester Üniversitelerinde görev yapan bilim adamları, uykusuzluktan mustarip 15 yetişkine 2 hafta boyunca sabah-akşam yaklaşık 227 gram vişne suyu verdi.
Araştırmacılar, sonraki iki hafta boyunca ise katılımcılardan diğer meyve sularından tüketmelerini istedi.
Araştırmanın sonucunda elde edilen veriler, katılımcıların vişne suyu içtiği iki haftada uykusuzluk belirtilerinde diğer haftalara göre büyük ölçüde bir gerileme olduğu gözlemlendi.
Araştırmacılar, bunun, vişnenin suyunun uyku düzenini doğal bir şekilde düzenleyen melatonin açısından zengin olmasının bir sonucu olabileceğini belirtti.
[Link Görmek ve Forumumuzdan Yararlanmak İçin Üye Olmasınız. ]
[Link Görmek ve Forumumuzdan Yararlanmak İçin Üye Olmasınız. ]
4 kullanıcı kumpinarı kullanıcısının yazmış olduğu bu mesaja teşekkür etti :
Gerçek vişne suyu nerden buluruz acep. Uykusuzluk benim en büyük baş belam . Dün akşam saatlerce yatakda döndükten sonra anca sabaha karşı uyuyabildim, Marketlerden alınanlar aynı işi görürmü ki?